E OK să te răzgândești!
Ți se întâmplă des să returnezi pantofii pe care îi comanzi online pentru că nu știi exact ce măsură ți se potrivește?
Știm cum e, mai ales când încerci un brand nou.
Te încurajăm să faci A Bold Step și să încerci modelele Enzo Margi.
Nu-i bai dacă nu găsești perechea potrivită de la început. La noi e ok să te răzgândești, indiferent de motiv.
Vezi mai jos cât de simplu e să ne trimiți produsul înapoi.
Tot ce trebuie să știi
Ai primit produsul și măsura nu ți se potrivește? Ți-ai dat seama că ai comandat un alt model decât cel pe care ți-l doreai? Sau poate ai îndoieli cu privire la culoarea aleasă?
Trimite-ne produsul înapoi, ai 30 de zile la dispoziție să te răzgândești (de la data livrării).
Nu e musai să ne spui și motivul. Dacă ne dai totuși câteva detalii, să știi că apreciem tare. Ne ajută să răspundem mai bine nevoilor și cerințelor tale.
Iată tot ce trebuie să știi despre retur:
Ai două opțiuni simple, tu alegi modalitatea preferată.
1. Retur offline: completezi formularul de retur primit în colet și contactezi direct curierul la numărul de telefon indicat în formular [insert phone number].
Dacă ai pierdut formularul de retur, îl poți descărca de aici. (Momentan această opțiune nu este disponibilă. Te rugăm, să încerci varianta online.)
2. Retur online: Acceseaza AICI formularul online pentru retur, spune-ne adresa de email si numarul comenzii, finalizeaza cererea iar noi ne ocupam de restul!
Știm, nici nouă nu ne place birocrația, dar avem nevoie de cererea ta expresă pentru a putea procesa returul.
Tu te asiguri că ai trecut în formularul de retur mărimea de care ai nevoie de fapt, iar de restul ne ocupăm noi. În maxim 5 zile de la primirea returului de la tine îți expediem mărimea potrivită.
Din păcate, înlocuirea directă a unui articol returnat nu este posibilă (încă). Te asigurăm că de îndată ce primim articolul returnat îl verificăm și ne ocupăm de rambursare. Pentru un alt model plasează o nouă comandă pe site.
Noi. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de noi, dacă îl trimiți prin una din firmele de curierat indicate în formular.
Tu. Doar dacă alegi să ne trimiți coletul cu un alt curier decât cei înregistrați la noi în sistem, atunci vei achita tu transportul.
Pentru a beneficia de retur gratuit, alege să livrezi coletul apelând la curierul cu care colaborăm noi. Poți opta și pentru un alt curier, însă vei achita tu transportul.
Știi și tu cât contează ca produsele comandate să ajungă cât mai repede. De aceea, suntem nevoiți să refuzăm coletele trimise prin Poșta Română. La fel procedăm și în cazul coletelor pentru care plata transportului se efectuează ramburs.
Pentru cererile de retur înregistrate online, nu ai de ce să-ți faci griji. Odată solicitarea ta validată, AWB-ul se va genera automat. Pentru ridicarea coletului, vei fi contactat de un curier agreat.
Dacă preferi să rezolvi procedura de retur offline, atunci tu vei contacta direct curierul. Numărul de telefon îl găsești pe formularul de retur primit în colet. Vei avea nevoie de numărul de comandă, așa că asigură-te că ai la îndemână factura.
E ok să te răzgândești, mai ales dacă o faci responsabil. Asta înseamnă să returnezi produsul într-o stare cât mai apropiată de cea în care ți-a fost livrat. Adică: probat, dar nepurtat, fără urme de uzură sau rupturi, cu etichetele încă atașate. Pune-l în cutia originală și adaugă și accesoriile incluse (dacă este cazul).
Pregătește coletul pentru curier folosind un ambalaj protector (folie, pungă sau cutie). Nu uita să adaugi formularul de retur (dacă ai ales retur offline).
Înainte de a pregăti produsul, gândește-te la următorul client care s-ar putea bucura chiar de articolul returnat de tine. Este important ca produsele returnate să fie (aproape) în aceeași stare în care au fost livrate.
Pentru asta, îți recomandăm să probezi produsele fără să îndepărtezi eticheta detașabilă. Orice pete, urme de uzură sau spălare duc la refuzul returului.
Te anunțăm noi! De îndată ce primim coletul, revenim pe e-mail cu o confirmare. Poți verifica și tu statusul livrării în sistemul online de AWB tracking al curierului. Pentru asta, e important să păstrezi numărul AWB-ului de retur.
De îndată ce am primit returul verificăm produsele, adică ne asigurăm că: nu sunt deteriorate, nu prezintă urme de purtare, iar produsele din colet corespund cu cele bifate în formularul de retur.
Suma facturată îți va fi restituită în maxim 20 zile lucrătoare (de regulă durează mult mai puțin, dar vrem să fim siguri că ne ținem de promisiune în cazul în care apar situații neprevăzute).
Dacă ai achitat cu card online, suma îți va fi restituită în contul atașat cardului.
Pentru plățile ramburs, restituirea banilor se face tot într-un cont bancar, ale cărui date te rugăm să ni le comunici. Tot ce trebuie să faci este să adaugi numărul IBAN (numărul de cont standard care începe cu literele „RO”, are o lungime de 24 de caractere, 6 litere și 18 cifre) direct în contul tău de client de pe site-ul nostru.
Dacă ai plătit folosind un card cadou Enzo Margi, atunci îți vom emite un nou card electronic cu un sold actualizat.
Adresa noastră este deja trecută pe formularul de retur și autocolantul de transport incluse în coletul primit de la noi.
Dacă din orice motiv ai pierdut datele noastre de contact, toate coletele ajung pe:
Str. Fabricii de Zahăr nr. 104,
Cluj-Napoca, Romania
Cod poștal 400631
Greșeala noastră?
Ți-am trimis din greșeală alt model decât cel comandat? Ai primit un produs care are o problemă de orice natură?
Nu suntem perfecți, însă ne dorim să fim perfectibili. Așa că, dacă ai întâmpinat orice dificultate, suntem aici să găsim rapid o soluție.
Vezi cum te putem ajuta:
Chiar dacă parte din munca noastră este automatizată, de pregătirea produselor pentru livrare ne ocupăm personal.
Ni se întâmplă foarte rar să greșim, așa că dacă ți-am trimis altceva decât ai comandat, dă-ne de veste cât mai curând. Ne poți scrie pe e-mail [email protected] sau ne auzim direct la telefon +40 741 038 994. Un consilier Enzo Margi se va ocupa imediat de rezolvarea situației.
Îți mulțumim că ai ales mai multe modele Enzo Margi. Dacă nu au ajuns toate la tine, investigăm numaidecât să vedem unde este problema. Lasă-ne un mesaj pe e-mail [email protected] sau hai să ne auzim la telefon +40 741 038 994.
Alegerea celor mai bune servicii de curierat este o preocupare constantă pentru noi. Ne ajută să știm cum se descurcă partenerii noștri cu livrarea. Doar așa putem lua măsuri, astfel încât produsele noastre să ajungă în siguranță la tine.
Dacă ai primit un colet deteriorat (lovit, rupt, desfăcut etc.), te rugăm să ne dai mai multe detalii. Ne poți scrie pe e-mail [email protected] sau ne auzim direct la telefon +40 741 038 994. Ne ajută dacă atașezi și poze la mesaj, pentru a înțelege mai bine contextul tău.
Un consilier Enzo Margi se va ocupa imediat de rezolvarea situației.
Punem mare preț pe calitatea produselor noastre și le verificăm atent înainte de a le pune în cutie. Îți cerem iertare dacă totuși ai primit un produs cu defecte. Vrem să remediem situația cât mai repede cu putință. Spune-ne care este problema și un consilier Enzo Margi se va ocupa personal de rezolvarea situației. Ne găsești pe e-mail [email protected] sau la telefon +40 741 038 994.
Știm că atunci când îți cumperi ceva online, abia aștepți să primești coletul. Dacă încă nu ai primit produsele comandate, dă-ne de veste și investigăm imediat. Suntem doar la un e-mail sau un apel distanță.
Ai curiozități sau neclarități?
Hai să ne auzim ca să povestim pe îndelete. Spune-ne în câteva cuvinte cum îți putem fi de ajutor
Scrie-ne
Suntem mereu alături de tine. Spune-ne ce întrebări ai și îți răspundem numaidecât.
Dă-ne un telefon / Scrie-ne pe Whatsapp
Iți stăm la dispoziție! Ne găsești în fiecare zi, de Luni până Vineri, între orele 09:00 – 20:00.