Transport gratuit peste 299 lei
Retur gratuit in 90 de zile
Asistenta personala
Verificare colet la livrare

Termene și condiții

Ultima actualizare: Martie 2021

La ce se referă

Îți mulțumim că ai ales să vizitezi site-ul nostru și pentru interesul tău pentru produsele Enzo Margi! 

Ca în orice relație, este important să stabilim încă de la început care sunt așteptările pe care le avem unii de la ceilalți.

Știm că, de multe ori, Termenele și Condițiile sunt o înșiruire de cuvinte fără sens (cel puțin în aparență). Oricât de tentant ar fi să treci cu vederea aceste informații, îți recomandăm să le acorzi o șansă.

Îți venim și noi în ajutor cu o prezentare cât mai pe înțelesul tău (deși nu putem renunța definitiv la “legaleză”).

Poți găsi rapid detaliile care te interesează cu un simplu click pe titlul secțiunii:

Despre ce vorbim

Hai să vorbim aceeași limbă, vezi ce cuvinte-cheie vei întâlni în secțiunile următoare:

Vrem să-ți amintești ușor de noi, așa că am ales această denumire comercială (mai des întâlnit, brand sau marcă). 

La Registrul Comerțului suntem înregistrați sub numărul J31/204/2019 ca SC Luxury Goods Manufacturing SRL, CUI RO39394199, cu sediul social în localitatea Motiș, oraș Cehu Silvaniei, nr. 159, județul Sălaj. 

Modelele noastre prind însă viață pe Strada Fabricii de Zahăr, nr. 104 din Cluj-Napoca.

Magazinul nostru online este găzduit la adresa web https://enzomargi.ro/

Noi, adică Enzo Margi / SC Luxury Goods Manufacturing SRL.

Tu, adică orice persoană fizică peste 16 ani, care își face cont pe Site și plasează o comandă. Modelele noastre pot fi achiziționate și de persoane juridice (adică firme, asociații).

Această pagină de Termene și Condiții trasează limitele în care se desfășoară procesul de vânzare-cumpărare între tine (Cumpărătorul) și noi (Vânzătorul). Ca în orice contract, fiecare dintre noi are drepturi și obligații (vezi în continuare).

Orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv cele menționate în detaliile referitoare la Comandă (de exemplu, serviciul de livrare sau de retur).

Când vine vorba de meșteșugul pantofilor suntem experți, însă pentru ca tu să te bucuri de modelele noastre avem alături parteneri de încredere. De la cei care ne oferă găzduire pentru Site, la serviciile de livrare a produselor sau cei care ne ajută să-ți povestim despre ce și cum facem (specialiști în marketing sau afiliați).

Tu, adică orice persoană fizică peste 16 ani înregistrată pe Site prin crearea unui cont.

Secțiunea din Site care îți permite, pe baza adresei de e-mail și a unei parole primite de la noi (pe care o poți actualiza ulterior) să introduci informațiile tale o singură dată și să le folosești ori de câte ori comanzi. În plus, ai acces instant la toate detaliile legate de comenzile tale, inclusiv statusul comenzii în curs.

Secțiunea din Site care îți permite să adaugi produsele pe care vrei să le achiziționezi la momentul adăugării sau la un moment ulterior (a doua opțiune este valabilă numai în cazul în care te-ai înregistrat cu cont pe site și ești autentificat).

Documentul electronic prin care tu, Cumpărătorul, ne comunici nouă, Vânzătorul, prin intermediul Site-ului, intenția de a achiziționa unul sau mai multe produse listate pe enzomargi.ro

Banii încasați de la tine pentru Bunurile achiziționate de la noi, prin utilizarea serviciilor procesatorului de plăți online cu care colaborăm. Tot aici intră și returnarea sumei achitate de tine, în cazul unui retur.

Toate informațiile pe care le afli de la noi, prin mijloacele de comunicare pe care ți le punem la dispoziție. De la pozele și descrierile produselor de pe Site sau povestea noastră, la detaliile comunicate prin e-mail sau telefonic.

Toate mesajele pe care le primești de la noi prin e-mail, SMS, telefonic, mobile push, website popup etc. De exemplu, îți vom comunica statusul comenzii tale sau al cererii de retur, te vom anunța când lansăm colecții noi, dar și atunci când îți pregătim experiențe inedite sau îți vom cere feedback. Bineînțeles, te poți dezabona oricând.

Evaluarea scrisă pe care o faci tu sau oricine a cumpărat produsele noastre, pe baza experienței personale.

Folosirea stelelor (5, de regulă) sau a notelor (0-10) ca să ne spui cât de mulțumit ești de produsele și serviciile noastre.

Ce presupune vânzarea online

Pe scurt, vânzarea online înseamnă că tu achiziționezi produse de la noi, prin intermediul Site-ului enzomargi.ro

Ca în cazul oricărei tranzacții între o persoană fizică și o firmă, avem nevoie de un contract care să stabilească clar cine ce are de făcut. În felul acesta ne asigurăm că vom avea o colaborare deschisă și transparentă.

Vezi mai jos ce presupune vânzarea online, atunci când cumperi de la noi:

* Pentru prevederile legale complete, poți consulta Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, respectiv OUG nr. 34/2004 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Accesul la Site

Noi îți oferim acces la Site în interes personal. Adică poți explora oferta noastră de produse, iar atunci când te-ai decis care este modelul preferat, îl poți comanda. Ai la dispoziție opțiunea de înregistrare a unui cont, pentru o experiență de cumpărare mai ușoară. Desigur, le poți transmite link-ul și prietenilor sau familiei, chiar ne-am bucura să le spui despre noi. 

Preocuparea noastră constantă este ca Site-ul să îți ofere o experiență cât mai faină. Așa că, indiferent cât de mult îți place ceea ce am construit, orice încercare de a modifica, reproduce sau exploata Site-ul în scopuri comerciale sau contrare intereselor Enzo Margi este în afara legii. 

Întregul conținut al site-ului (imagini, texte, simboluri, grafică Web, scripturi etc.), inclusiv elementele de identitate a brandului (nume, logo) reprezintă proprietatea SC Luxury Goods Manufacturing SRL și a furnizorilor săi. Folosirea fără acordul expres, exprimat în scris de SC Luxury Goods Manufacturing SRL, a oricărui conținut de pe Site se pedepsește conform legii drepturilor de autor și a celor privind proprietatea intelectuală și industrială.  

Oferta de Bunuri și Servicii

Ne mândrim cu produsele noastre, iar ca să știi exact ce cumperi le-am descris și fotografiat exact așa cum sunt. Imaginile, video-urilor sau descrierile sunt cu titlu de prezentare și nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului.

În plus, acestea reflectă doar perspectiva noastră. Pot apărea diferențe în ceea ce privește culoarea produselor din motive ce nu țin de noi, cum ar fi setările display-ului de pe care vizualizezi produsele. 

Serviciile pe care le oferim se referă la livrare sau retur și implică colaborarea cu parteneri externi (de exemplu, servicii de curierat sau e-fulfillment).

Pe Site, afișăm prețurile finale în RON, cu TVA inclus. Atunci când se aplică*, , taxa de livrare este afișată separat în Coș, iar prețul final este format din prețul produsului și taxa de livrare.

*La comenzi sub 300 RON

Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile, fără un anunț în prealabil. Mai puțin atunci când am afișat greșit prețul pe Site sau am întâmpinat probleme neprevăzute cu Site-ul, care duc la modificarea prețului final al comenzii tale. În acest caz, îți vom oferi numaidecât toate detaliile și dovezile necesare telefonic sau prin e-mail. 

Comanda

Prin înregistrarea comenzii pe Site ești de acord ca noi să te contactăm prin e-mail și telefonic (SMS) pentru actualizări legate de comandă.

La ce să te aștepți? Mai întâi, vei primi o notificare de la noi că am recepționat comanda. Această notificare are rol informativ, însă nu este o confirmare a comenzii. Acceptăm comanda numai după ce ne asigurăm că produsele sunt în stoc și pot fi livrate. 

Ce așteptări avem de la tine? E important ca informațiile furnizate de tine, necesare procesului de cumpărare, să fie corecte, complete și valabile la data plasării comenzii. Dacă datele furnizate la crearea contului se modifică pe parcurs, te rugăm să le actualizezi direct în cont.

În cazul în care:

  • cardul tău nu este acceptat de către banca emitentă sau banca prin care se realizează tranzacția (plată online),
  • tranzacția efectuată de tine este invalidată de procesatorul de plăți online agreat de noi (plată online),
  • datele furnizate de tine pe Site (nume, prenume, adresa de e-mail, telefon, adresa de livrare etc.) sunt incomplete sau incorecte,

atunci noi, în calitate de Vânzător, putem anula comanda ta fără niciun fel de obligații. Înainte de asta, vei primi o notificare în acest sens de la noi.

Și tu poți renunța la Contract. Timp de 30 de zile de primirea efectivă a produselor (sau a ultimului produs din comandă, în cazul în care au livrate în colete distincte), te poți răzgândi oricând, indiferent de motiv. Am detaliat cum poți returna produsele noastre într-o secțiune distinctă. Vezi care sunt condițiile pentru retur aici.

Plata

Poți achita produsele comandate în funcție de modalitatea care îți este la îndemână:

  1. Plata ramburs, cu numerar direct la curier, la predarea coletului.
  2. Plata online, prin card bancar: 
    1. cu orice card Visa sau Mastercard (inclusiv Maestro, dacă are cod CVV2, adică acele 3 cifre de siguranță, pe care le găsești pe spatele cardului, pe suprafața răzuibilă);

Ca să ne asigurăm că tranzacțiile online se desfășoară în siguranță, plățile sunt procesate prin intermediul SC Netopia Payments SRL.

Pentru comenzile achitate online cu card bancar, suma plătită de tine este mai întâi blocată de procesatorul de plăți. Noi verificăm disponibilitatea produselor pe care le-ai comandat, iar dacă acestea sunt în stoc, abia atunci validăm comanda și banii sunt transferați în contul nostru. 

În plus, te asigurăm că informațiile pe care ni le furnizezi pentru emiterea facturii (în conformitate cu legislația în vigoare), respectiv pentru plată sunt în siguranță la noi. Singura entitate autorizată să stocheze datele cardului tău este SC Netopia Payments SRL. 

Și tu poți contribui la securitatea datelor din contul tău Enzo Margi. Îți recomandăm să nu setezi opțiunea de logare automată pe Site, mai ales pe dispozitivele mobile. În plus, îți poți actualiza parola cu una care să fie cât mai sigură (de exemplu, să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale). 

Dacă te-ai răzgândit în legătură cu produsele comandate, îți restituim suma achitată exclusiv prin transfer bancar (indiferent de modalitatea de plată folosită de tine). Verifică detaliile în secțiunea dedicată Retururilor.

Livrarea

Știm că atunci când comanzi online un produs care îți place ți-ai dori să-l primești instant. De aceea, căutăm constant soluții pentru ca timpul de așteptare să fie cât mai scurt, oriunde ai locui (pe teritoriul României, deocamdată).

Ce e sigur e că produsul comandat va ajunge la tine în maxim 5 zile lucrătoare de la momentul confirmării comenzii. Dacă apar totuși întârzieri, cel mai probabil sunt cauzate de: condițiile meteo nefavorabile, sărbători legale sau perioade cu volum mare de comenzi sau chiar anumite probleme tehnice. 

Weekendul este liber și pentru noi. Așa că toate comenzile primite începând de vineri, după ora 18:00 le vom procesa cu forțe proaspete luni dimineața (săptămâna următoare). 

Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 300 RON. Dacă valoarea produselor comandate este mai mică, atunci vei achita 15 RON pentru transport. 

Noi pregătim coletul, astfel încât produsele să poată fi transportate în siguranță până la tine și îi punem curierului la dispoziție toate documentele de transport. Cu toate acestea, coletul poate ajunge deteriorat la tine. Ne interesează cum se descurcă partenerii noștri de livrare, așa că te rugăm să ne comunici orice probleme întâmpini.

Garanția

Suntem deschiși și ne asumăm orice greșeală care ne aparține și ne dorim ca și tu să fii la fel.

Orice produs comandat de pe enzomargi.ro beneficiază de o garanție de 30 de zile de la data primirii acestuia de către Cumpărător. Pentru a beneficia de garanție păstrează certificatul de garanție primit în colet.

Sunt acoperite de garanție produsele livrate care prezintă defecte materiale evidente sau de fabricație, inclusiv cele survenite în urma expedierii. Poți opta pentru remedierea defectelor, schimbul cu un alt produs sau rambursarea cheltuielilor. 

Cum comunicăm

Vrem să-ți fim alături cu toate informațiile de care ai nevoie cu privire la produsele și inițiativele noastre. 

Nu ne place Spam-ul și nici nu-l încurajăm. Credem în comunicarea făcută cu sens. Așa că, tu alegi cum, pentru ce și cât de des ne auzim. 

Iată ce îți propunem:

Comunicările comerciale

Sigur vei vrea să știi care este statusul comenzii tale. Așa că te ținem la curent cu tot ce se întâmplă cu produsele comandate de tine. Îți trimitem actualizări pe e-mail, dar folosim și SMS-ul, ca să ne asigurăm că vezi în timp util informațiile. Iar dacă ai neclarități sau vrei informații suplimentare, putem rezolva rapid cu un apel telefonic.

Prin plasarea comenzii, îți dai acordul să te contactăm prin mijloacele disponibile (e-mail și telefon) și pentru alte tipuri de comunicări. De exemplu, vei primi informații valoroase prin intermediul Newsletter-ului dedicat comunității noastre. Sau invitația de a ne oferi feedback.

Dacă nu ai comandat încă de la noi, dar ai răspuns invitațiilor afișate prin pop-up pe site, fii cu ochii pe e-mail, acolo vom reveni cu surprize. 

Orice mesaj primit prin intermediul formularului de contact de pe site sau direct la adresa de e-mail [email protected] va primi răspuns fie prin e-mail, fie telefonic, în funcție de natura și urgența situației comunicate. 

Indiferent care este contextul în care ne auzim, poți oricând opta să nu mai primești comunicări de la noi (prin opțiunea de Unsubscribe sau dacă ne comunici asta în scris). Noi îți ștergem datele de contact din baza noastră în maxim 48 de ore (zile lucrătoare) de la retragerea acordului.

Feedback-ul tău

Pentru noi feedback-ul nu este negativ sau pozitiv, doar constructiv. Te încurajăm să ne spui cum a fost experiența pe care ai avut-o cu noi. Ne poți comunica ce crezi despre produsele și serviciile noastre folosind mai multe modalități:

  • Postarea unui Review pe Site sau pe paginile de social media (Facebook Reviews), care poate include și Rating;
  • Postarea de comentarii, ca răspuns la review-urile scrise de alți Utilizatori / Cumpărători;
  • Printr-un mesaj direct, transmis pe oricare dintre canalele de comunicare puse la dispoziție.


Ne dorim să primim feedback cât mai sincer și constructiv. Apreciem dacă ne dai cât mai multe detalii, inclusiv materiale vizuale. Totuși, pentru că informațiile vor fi disponibile public (pe Site, pe social media), ține cont de următoarele aspecte:

  • nu posta informații false sau înșelătoare;
  • nu furniza datele tale personale sau ale altor persoane (număr de telefon, adresă de e-mail, adresa de livrare etc.);
  • folosește un limbaj adecvat, care să nu lezeze în niciun fel alte persoane, Utilizatori/Cumpărători sau membri ai echipei Enzo Margi, deopotrivă;
  • nu încărca imagini / video-uri cu un conținut inadecvat;
  • nu face publicitate altor Site-uri;
  • nu posta fișiere sau link-uri care conțin viruși.


Ne rezervăm dreptul de a modera comentariile și review-urile primite, iar mesajele cu un conținut obscen, defăimător sau amenințător la adresa noastră sau a altor persoane nu vor fi afișate. 

Prin publicarea mesajului pe Site nostru (sau în social media) ne conferi dreptul de a folosi acest conținut în comunicarea noastră. Este un drept neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil (ceea ce înseamnă că aceste informații, fiind deja publice, pot fi folosite și de partenerii / afiliații noștri). Putem reproduce mesajul tău sau îl putem modifica prin traducere sau adaptare și îl putem distribui prin mijloacele disponibile.

În comunicările directe suntem atenți la adresele false de e-mail și încercările de fraudă (transmiterea unor comunicări în numele altor persoane, fizice sau juridice).

Cum avem grijă de datele tale

Luăm foarte în serios siguranța datelor cu caracter personal pe care ni le furnizezi. 

Ca să știi exact ce date colectăm și cu ce scop, ce facem cum ele, cât timp le păstrăm, dar și ce opțiuni ai privind datele care ajung la noi, am detaliat totul într-o secțiune dedicată pe site. Vezi aici Politica de Confidențialitate.  

Îți recomandăm să parcurgi aceste informații, pentru sunt parte din acest Contract.

Ce cookie-uri folosim

Da, folosim cookie-uri și nu, acestea nu sunt și nu conțin viruși. 

De fapt, și tu și noi avem nevoie aceste mici fișiere salvate pe dispozitivul de pe care accesezi Site-ul nostru. Pe tine te ajută, în primul rând, să te bucuri din plin de funcționalitățile Site-ului. Iar pentru noi sunt o sursă valoroasă de feedback pentru a-ți oferi o experiență personalizată.

Despre ce cookie-uri folosim și cum, dar și ce opțiuni ai pentru administrarea lor găsești toate informațiile aici

Ce mai trebuie să știi

Mai avem câteva aspecte de clarificat, care țin de valabilitatea informațiilor prezentate în Termene și Condiții, adică modificarea și actualizarea acestora, dar și situațiile în care se încheie relația noastră contractuală.

În plus, e nevoie să stabilim cum procedăm dacă lucrurile nu merg bine. Cum ne rezolvăm disputele și cine ne ajută?

Hai să le luăm pe rând: 

Limitarea răspunderii

Suntem responsabili doar de ceea ce facem noi. Pe parcursul relației noastre contractuale pot apărea situații pe care nu le putem controla în mod direct, care să-ți aducă prejudicii de orice fel. În acest caz nu ne asumăm niciun fel de responsabilitate.

Câteva exemple de astfel de cazuri sunt:

  • înstrăinarea datelor de autentificare pe Site-ul Enzo Margi;
  • furnizarea de informații incorecte, incomplete sau false pentru achiziționarea de bunuri și servicii din oferta noastră;
  • preluarea informațiilor de pe Site și prezentarea acestora pe alte platforme online, într-o manieră incompletă sau înșelătoare;
  • afișarea de reclame tip display ads pe Site (prin intermediul Google Display Network), care se face în mod automat, în funcție de preferințele tale de navigare;
  • probleme de conectare datorate conexiunii la internet;
  • viruși sau alte programe dăunătoare care pot fi transmise prin intermediul Site-ului de terțe părți, fără știința noastră.

Încetarea contractului

Cât timp folosești Site-ul enzomargi.ro se aplică Termenele și Condițiile descrise. Ne actualizăm în mod constant politicile, pentru a ne asigura că acestea corespund normelor în vigoare și definesc cât mai bine relația dintre noi.

Poți să nu fii de acord cu modificările pe care le facem, însă asta înseamnă că nu vei mai putea beneficia de produsele și serviciile noastre.

Contractul intră în vigoare în momentul plasării comenzii și realizării plății și se încheie, din oficiu, în momentul în care produsul a ajuns la tine și au trecut cele 30 de zile de grație (perioada de garanție, în care poți returna produsele comandate și cere restituirea banilor).

Ne rezervăm dreptul să ștergem conținutul publicat de tine pe Site, dacă acesta contravine regulilor menționate în secțiunea dedicată Comunicărilor. De asemenea, ne rezervăm dreptul să îți blocăm accesul la Site (prin blocarea adresei IP) sau să îți suspendăm, respectiv să îți ștergem contul, fără notificare prealabilă, dacă prin acțiunile tale ai încălcat în vreun fel Termenele și Condițiile.

Contractul încetează de drept în cazuri de forță majoră, adică în caz de evenimente imprevizibile, inevitabile, care sunt în afara controlului părților (de exemplu cataclisme naturale, război).

Soluționarea disputelor

Suntem mereu deschiși la dialog și ne dorim să găsim împreună soluții. De aceea, e important pentru noi să ne comunici numaidecât situațiile problematice apărute. 

În cazul în care înțelegerea între părți (Vânzător, respectiv Utilizator/Cumpărător) este imposibilă, următorul pas poate fi căutarea unei soluții prin intermediul SOL (platforma de soluționare online a litigiilor care funcționează la nivel european). În felul acesta putem beneficia de mediere din partea unor entități extrajudiciare de rezolvare a litigiilor.

Altfel, nu ne rămâne decât să ne prezentăm în fața instanțelor judecătorești competente. Acestea vor evalua situația și vor determina în ce măsură legea română în vigoare a fost încălcată și de către cine. 

Nu uita că, dacă ai nemulțumiri cu privire la produsele sau serviciilor noastre, poți informa ANPC (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor) despre problema întâmpinată.

Ai curiozități sau neclarități?

Hai să ne auzim ca să povestim pe îndelete. Spune-ne în câteva cuvinte cum îți putem fi de ajutor

Scrie-ne

Suntem mereu alături de tine. Spune-ne ce întrebări ai și îți răspundem numaidecât. 

Dă-ne un telefon / Scrie-ne pe Whatsapp

Iți stăm la dispoziție! Ne găsești în fiecare zi, de Luni până Vineri, între orele 09:00 – 20:00.

preloader